HTML

Hadijátékos

Wargame vagy magyarul Hadijáték. Öt évig volt szerencsém Londonban az egyik legrégebbi Wargame Klub tagságát gyarapítani, rengeteget tanultam és tapasztaltam a hobbiról. Úgy gondoltam érdemes lenne egy magyar nyelvű blog keretében népszerűsíteni és bemutatni a hadijátékokat.

Címkék

#feherhegy400 (1) 1.pun háború (3) 1848 49 (22) 1859 (1) 1862 (2) 1914 korai csaták (22) 1918 (2) 20mm (40) 28mm (11) ACW (19) afrika (10) alternativ (1) Alternativ Toys W. (3) amerikaipolgh. (35) amfügháb (1) angol polgárháború (4) Anjou (3) árpádházi (1) AWI (2) BAcsatajelentés (32) Bagration1944 (2) BEFNapló (6) Belgium (2) Black Powder (4) blk mozaik (10) Bolt Action (106) brandford (4) Bullrun1 (1) Burma4245 (11) C&C (1) Cambrai 1917 (6) ChosenMen (1) ColdWarGoneHot (9) colours (3) CommandsC (9) Crusaders (2) Csubissimus (2) DarkAge (3) DVDajanló (11) első világháború (174) FlyingL (4) Frankok (1) Heroes of the great war (2) Historikum (20) Honvédség (20) HueCity68 (4) Hungary1944-45 (4) images of war (2) JackLark (1) japán-orosz 1904 (2) Jentz (17) JohnnyReb2 (2) Juego (1) Kaiserschlat (5) keleti front (1) kezdőknek (2) könyvajánló (169) Korea (1) KuKNapló (9) második világháború (177) memoir44 (14) Moson (1) mud and blood (5) műhely (50) Napoleoni háborúk (14) NeuveChapelle1915 (2) Noendinsight (4) Normandia44 (9) ókor (14) olasznapló (1) orosz polgárháború (14) overthetop (2) Pacific (4) PeKo (2) PikeandShoot (1) Podcast (1) PoilouNapló (3) Projekt (15) rapid fire (19) referencia (1) Referencia (1) riport (60) SAGA (4) sds (4) SharpeP2 (1) Simon Scarrow (3) Singapore (2) Somme16 (10) south london warlords (18) SwordandSpear (1) SzalonikiFront (2) szamuráj (1) Székesfehérvár (1) Tanks! (1) társasjáték (27) Tengeri csata (4) terepépítés (6) TGW (13) Trento (3) Verdun (1) Vietnam (26) WAB (1) Waterloo (1) WI (1) XIX.sz (1) XV.sz (1) XVII.sz (2) XVIII.sz (5) youtube (1) Zirran (1) Zsigmond (1) Címkefelhő

Friss topikok

Műhely 2012 július

2012.07.17. 04:48 janos900

Végre volt pár órám és nekiláttam az ólomkupac feldogozásának. Elkezdtem összerakni a bérfestésre váró figurákat, ezeket le kell sorjázni, feltalpalni és feketével lealapozni, hogy aztán októberben átadjam őket a festésre.

A korai WW1 német pickelhaubés gyalogságom októberre elkészül, hatvan darab figura vár majd rám. Ezeket akkor még el kell látnom műfűvel, és lelakkoznom. Egységes talpalást akarok, mert ha esetleg a későbbiekben én is festek hozzájuk valamit, kevésbé ütnek majd el egymástól. A németekhez a második hullámban két 7.7 cm-es Krupp ágyú készül majd hat-hat kezelővel, valamint egy aknavető három kezelővel. Ha időm és pénzem engedi a következő Salute-on beszerzek tíz darab ulánust, hogy teljes legyen a sereg.

P1010159 (600x800).jpg

A Nagy Háború blogját olvasva egyre inkább úgy érzem szükségem van egy Osztrák-Magyar seregre is, ez a téma sajnos mostohagyerek a figuragyártók körében, azért ilyen figurám is van jópár. Úgy döntöttem a németek mellé elküldöm festésre azokat a K.u.K. figuráimat amik a Scarab Miniatures-től származnak. Huszonnyolc ilyen akad, köztük egy Schwarclose géppuska három kezelővel. A blister nagyon precíz, két féle géppuska verziót is kapunk, valamint egy acélpajzsot, és egy kis kupac felszerelést, ez annyira megtetszett, hogy mellé raktam egy a GWM Belga blisteréből származó mini diorámát is, ebben lőszerrakaszok és két puska van a földre rakva. Az egész együtt szerintem egy nagyon pofás dioráma lesz, még egy megfelelő talpat kell találnom hozzá.

P1010135.JPG

Van egy másik Schwarclose blisterem is, de ez egy rendhagyó darab, itt a gépfegyver menethez málházva van, öt menetelő figura és egy kutya tartozik a blisterhez, a figurákra tetszőleges variációkba lehet felrakni az öt málhát. Ugyancsak menetelő figurákból áll a következő hat figurás blister, két bakának külön kell felragasztani a kezét. Szép részletes figurák, alaposan feltarisznyázva.

P1010138.JPG

A fenmaradó figurákat egybe vettem anno az ebayról, fel voltak talpalva, sőt némelyiknek egész pofás mini dioráma került a talpai alá. Úgy döntöttem mivel nekem is vannak, ládáim, szögesdrótom, meg pár darab homokzsák, én is feltuningolom a talpakat majd amennyire lehet.

P1010153.JPG

Találtam még egy tüzérségi megfigyelőt is, egy állványos optikával, ők is mennek a többivel festésre. A maradék huszonnyolc félig festett Renegade figurát befejezem én, illetve a kilenc fehérre alapozott Brigade Games figurát is.

P1010160.JPG

A Karosszék tábornok blog szerzőivel online bartelt kötöttem, így egy könyvért cserébe átadom nekik ezt az négy korai WW2 britet, köztük három „Bren puskást”, egy rádióst és egy kései 1944-es mintájú lángszóróst.

P1010161.JPG

A bartel részeként átadom majd a képen látható autók közül a sárga Ford T Van-t, és a kék Mack teherautót. A többit szándékomban áll befejezni, kivétel a mentőautó, mert az úgy jó ahogyan van. A két nagy teherautó szokás szerint csalás részemről lévén mindkettő 1920-as modell, és 1:43-as méretarány, viszont akartam olcsón, nagy bumfordi csapatszállító teherautókat, így beszereztem ezt a két monstrumot, a platós különösen jó vétel volt, még festeni se kell.

Szólj hozzá!

Címkék: műhely első világháború

A bejegyzés trackback címe:

https://hadijatekos.blog.hu/api/trackback/id/tr764658430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása