HTML

Hadijátékos

Wargame vagy magyarul Hadijáték. Öt évig volt szerencsém Londonban az egyik legrégebbi Wargame Klub tagságát gyarapítani, rengeteget tanultam és tapasztaltam a hobbiról. Úgy gondoltam érdemes lenne egy magyar nyelvű blog keretében népszerűsíteni és bemutatni a hadijátékokat.

Címkék

#feherhegy400 (1) 1.pun háború (3) 1848 49 (22) 1859 (1) 1862 (2) 1914 korai csaták (22) 1918 (2) 20mm (40) 28mm (11) ACW (19) afrika (10) alternativ (1) Alternativ Toys W. (3) amerikaipolgh. (35) amfügháb (1) angol polgárháború (4) Anjou (3) árpádházi (1) AWI (2) BAcsatajelentés (32) Bagration1944 (2) BEFNapló (6) Belgium (2) Black Powder (4) blk mozaik (10) Bolt Action (106) brandford (4) Bullrun1 (1) Burma4245 (11) C&C (1) Cambrai 1917 (6) ChosenMen (1) ColdWarGoneHot (9) colours (3) CommandsC (9) Crusaders (2) Csubissimus (2) DarkAge (3) DVDajanló (11) első világháború (174) FlyingL (4) Frankok (1) Heroes of the great war (2) Historikum (20) Honvédség (20) HueCity68 (4) Hungary1944-45 (4) images of war (2) JackLark (1) japán-orosz 1904 (2) Jentz (17) JohnnyReb2 (2) Juego (1) Kaiserschlat (5) keleti front (1) kezdőknek (2) könyvajánló (169) Korea (1) KuKNapló (9) második világháború (177) memoir44 (14) Moson (1) mud and blood (5) műhely (50) Napoleoni háborúk (14) NeuveChapelle1915 (2) Noendinsight (4) Normandia44 (9) ókor (14) olasznapló (1) orosz polgárháború (14) overthetop (2) Pacific (4) PeKo (2) PikeandShoot (1) Podcast (1) PoilouNapló (3) Projekt (15) rapid fire (19) referencia (1) Referencia (1) riport (60) SAGA (4) sds (4) SharpeP2 (1) Simon Scarrow (3) Singapore (2) Somme16 (10) south london warlords (18) SwordandSpear (1) SzalonikiFront (2) szamuráj (1) Székesfehérvár (1) Tanks! (1) társasjáték (27) Tengeri csata (4) terepépítés (6) TGW (13) Trento (3) Verdun (1) Vietnam (26) WAB (1) Waterloo (1) WI (1) XIX.sz (1) XV.sz (1) XVII.sz (2) XVIII.sz (5) youtube (1) Zirran (1) Zsigmond (1) Címkefelhő

Friss topikok

Hasslefree tombola nyeremény

2012.07.21. 13:07 janos900

Az elmúlt három évben minden éven legalább háromszor került bele a nevem a kalapba, amikor a klub évadzáró tomboláját tartottuk, soha sem nyertem semmit. Idén nem is tudtam elmenni a tisztújító gyűlésre, hétfőn aztán váratlanul közölték velem, hogy az idén nyertem valamit. A Hasslefree cég adott ajándékcsomagokat a klubnak, ebből az egyiket nyertem meg.

P1010005 (800x600).jpg

Nem különösebben ismertem a cég termékeit előtte, méregdrága minőségi sci-fi és fantasy figurákat gyártanak, ezt tudtam, semmi többet. A csomag hatására átnéztem a honlapjukat, a figurák tényleg gyönyörűek, viszont meglepően kicsik „true 28mm” a méretarány, és a nekem jutott kollekció nagyrészt eleve alacsony karakterekből áll, gyerek figurák, goblinok, vagy éppen törékeny női alakok. Szóval nekem nagyon kicsinek tünnek, kb. a GW Lord of the Rings mérete. Ha kereskedelmi árukat nézem, nagyon értékes csomagot kaptam, csak én nem játszom mást csak történelmit.  A csomag részeként kaptam többféle sci-fi és fantasy szóróanyagot a talpakhoz, a képről látszanak a színek, nem igazán valós árnyalatok. Van még különféle matricákból is két adag, olyanok mint: „Biohazard!” meg rádioaktív, meg hasonlók, illetve van két adag rendőrségi szallagkorlátom is. Ezen kívül van vagy 25 darab mágneses ragasztó a talpakhoz. Végül vannak óra alkatrészek és pici 1mm átmérőjű fémgolyók is, viktóriánus steampunk figurákhoz.

P1010009 (800x600).jpg

A csomag ütős része persze a figura kollekció, némelyikből kaptam mindjárt hármat is. Van egy öt fős chav goblin csapatom, ezek ilyen a mai kornak megfelelő civil ruházatban parádézó, felfegyverzett goblinok, kapasból nekem Shadowrun karakterek. Van egy dupla csomag alien-monster figura, összesen négy darab, afféle groteszk szörnynek nevezett céltárgyak. Ellenük fel tudok sorakoztatni két modern női karaktert, ez egyik egy tűsarkos bombázó pisztolyal, a másik egy alacsony kiscsaj két opcionális karral (pisztoly vagy páncélököl), a lányok sincsenek hátrányban, lévén kettő darabom van mindkettőből. Ha mégis, erősítésnek itt van három darab a Tom-om, neki rádióadóvevője van meg pisztolya, és ránézésre max hat éves. A maradék figurák a fantasy vonalat erősítik, egy csapos, egy törpe varázsló, három darab homonkulusz és végül egy fogtündér.

P1010002 (800x600).jpg

A klubnapon kaptam még pár figurát, mert az egyik klubtag akitől anno átvettem a németjeit, talált még pár félig festett figurát a WW1 németekből, és nekem adot még három bontatlan blistert is, mert ezeket mindenféle szabálykönyvekhez kapta még ajándékba, de neki nem kellenek. Így most van két hadvezérem az 1746-os skót lázadáshoz, meg egy a viking-germán mitológiából származó dark age kovácsom is a Wayland games névadója személyesen.

P1010003 (800x719).jpg

Egyenlőre a fogalmam sincs mihez kezdek ezzel az újabb kupac ólommal, fanatsy-ba, vagy sci-fi-be biztos, hogy nem kezdek bele. A történelmi figurák nagyon csábítóak, de egy figura még nem sereg, mégha vezér is.

Szólj hozzá!

Címkék: south london warlords

A bejegyzés trackback címe:

https://hadijatekos.blog.hu/api/trackback/id/tr904669481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása