HTML

Hadijátékos

Wargame vagy magyarul Hadijáték. Öt évig volt szerencsém Londonban az egyik legrégebbi Wargame Klub tagságát gyarapítani, rengeteget tanultam és tapasztaltam a hobbiról. Úgy gondoltam érdemes lenne egy magyar nyelvű blog keretében népszerűsíteni és bemutatni a hadijátékokat.

Címkék

#feherhegy400 (1) 1.pun háború (3) 1848 49 (22) 1859 (1) 1862 (2) 1914 korai csaták (22) 1918 (2) 20mm (40) 28mm (11) ACW (19) afrika (10) alternativ (1) Alternativ Toys W. (3) amerikaipolgh. (35) amfügháb (1) angol polgárháború (4) Anjou (3) árpádházi (1) AWI (2) BAcsatajelentés (32) Bagration1944 (2) BEFNapló (6) Belgium (2) Black Powder (4) blk mozaik (10) Bolt Action (106) brandford (4) Bullrun1 (1) Burma4245 (11) C&C (1) Cambrai 1917 (6) ChosenMen (1) ColdWarGoneHot (9) colours (3) CommandsC (9) Crusaders (2) Csubissimus (2) DarkAge (3) DVDajanló (11) első világháború (174) FlyingL (4) Frankok (1) Heroes of the great war (2) Historikum (20) Honvédség (20) HueCity68 (4) Hungary1944-45 (4) images of war (2) JackLark (1) japán-orosz 1904 (2) Jentz (17) JohnnyReb2 (2) Juego (1) Kaiserschlat (5) keleti front (1) kezdőknek (2) könyvajánló (169) Korea (1) KuKNapló (9) második világháború (177) memoir44 (14) Moson (1) mud and blood (5) műhely (50) Napoleoni háborúk (14) NeuveChapelle1915 (2) Noendinsight (4) Normandia44 (9) ókor (14) olasznapló (1) orosz polgárháború (14) overthetop (2) Pacific (4) PeKo (2) PikeandShoot (1) Podcast (1) PoilouNapló (3) Projekt (15) rapid fire (19) Referencia (1) referencia (1) riport (60) SAGA (4) sds (4) SharpeP2 (1) Simon Scarrow (3) Singapore (2) Somme16 (10) south london warlords (18) SwordandSpear (1) SzalonikiFront (2) szamuráj (1) Székesfehérvár (1) Tanks! (1) társasjáték (27) Tengeri csata (4) terepépítés (6) TGW (13) Trento (3) Verdun (1) Vietnam (26) WAB (1) Waterloo (1) WI (1) XIX.sz (1) XV.sz (1) XVII.sz (2) XVIII.sz (5) youtube (1) Zirran (1) Zsigmond (1) Címkefelhő

Friss topikok

Műhely 2011 November

2011.11.27. 19:04 janos900

Az elmúlt három hétben lopott félórák során, lassan kezdtem összeállítani a 48-as Honvédsereg figuráit. Mivel egy nem általam festett és talpalt gyűjteményhez próbálok igazodni, és fejek nélkül öntött figurákkal dolgozom, nagyon lassan haladok.  

A kész festett figurákat anno a Games Workshop féle mérethez igazodó talpakkal rendeltem, ez egyrészről jó, mert megvan, hogy honnan vegyem a talpakat, másrészt rossz, mert a GW féle négyszögletes talpakat én nem szeretem. A legnagyobb bajom, hogy üregesek, és a mágneses ragasztó nem tapad fel rajuk rendesen, nincs elég felület. Az se tetszik, hogy van bennük egy nyílás keresztbe, egy csomó figurámnak alig van saját talpa, minél nagyobb síkfelületre lenne szükségem, hogy jól felragadjanak, erre pont a kritikus helyen nincs elég felület.

A figurák nagy része a Redoubt cég amerikai polgárháborús figuráiból van átalakítva, ezekhez vagy tíz féle fejet kínál a cég, így fej nélkül vannak alapban, mindenki a tetszése szerinti fejeket rak rájuk. Az én esetemben a frock coat-ot viselő figurák honvédcsákós, vagy tüzércsákós fejekkel adják a megfelelő kombinációt. Vannak sipkás fejeim is, ezek a karcsúsított, un. magyar nadrágot és frock coat-ot viselő testekre kerülnek, belőlük lesznek a vörös sipkások, a többiek a tüzérek és a nemzetőrök.

A festés is külön kihívás, mert én fehérre szeretem alapozni a figurákat, hogy jól lássam a részleteket, a meg lévő figuráim viszont fekete alapon vannak festve és a mélyebb részek feketén is vannak hagyva. Én telibe szoktam kifesteni a figurákat, és utána a wash típusú híg festéket folyatok a mélyebb részekre. Szóval semmi se olyan, ahogyan csinálni szeretem, de majdcsak megleszek velük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hadijatekos.blog.hu/api/trackback/id/tr13416131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása