Az október végi hosszú hétvégén nekiültem és feltalpaltam amit tudtam a bemutatóhoz szükséges figurákból, majd a talpakat bevontam a festési felület kialakítására szolgáló pasztával. Amikor megszáradt be is festettem őket, majd újraszámoltam a figurákat és készítettem pár képet, a két seregről. Rendesen bele kell húznom alig egy hónapom maradt. Felraktam a dupla térképet, mert eldöntöttem, hogy melyik lesz a küldetés amit lejátszunk. Az 1916 szeptemberi első tank akciót dolgozom majd fel, mivel az eredeti küldetés két személyre készült egy normál térképre, én felraktam az egészet duplán tükrözve, így lesz meg a négy játékosra szóló térkép. Amíg a figurák száradtak Attila barátommal le is játszottuk kétszer a küldetést a Memoirból kivett figurákkal. Rájöttem, hogy még legalább három alkalommal le akarom játszani a küldetést, különböző játékosok ellen, köztük egy teljesen kezdő ellen is, hogy már csípőből menjen minden a bemutatón.
A küldetés nekem elsőre nagyon kiegyensúlyozatlannak tűnt, három tank egy pályán, ráadásul ez az első tankos támadás a meglepetés teljes erejével, szóval arra gondoltam itt a németeknek semmi esélye. Erre mindkét alkalommal német győzelem született. Britként ösztönösen is mindketten középre összpontosítottuk a három tankot, aztán mindkettőnknek elfogyott a mozgatásukhoz szükséges parancskártya, és szépen elakadtunk. Gondosan újraolvastam a szabályokat, magyar verziót is kaptam belőle ezúton is örök hála Lászlónak és barátjának akik mindent lefordítottak profi módon, és meg is osztották velem. Rájöttem, hogy a közelharcban bizony a gyalogosok a koponyával is sebzik a tankokat, a rohamosztagosok, már két hexről, közelharcban meg négy kockával ütik. Szóval azért annyira nem lehetetlen kiütni őket, és rögtön két győzelmi pontot jelentenek a védőnek, ha sikerül egyet levadászni. A küldetés a korai Mark I tankokra íródott, ezek bizony könnyen elakadnak és a mozgásképtelen tankokra egy extra kockával támad mindenki. A tankok tehát minden hex mozgás után dobnak elakadás próbát, és alaphelyzetben nincs egyetlen kockájuk sem az újrainduláshoz, vagyis a HQ pontokból kell költeni a lerobbant tankok újraindításához. A britek ellen dolgozik az is, hogy a német játékos a Recon kártya kijátszása után kérhet egy győzelmi pontot, ezzel reprezentálva a limitált időt. Szóval nem is olyan sétagalopp ez a csata.
A küldetés újra játszási faktorát nagyban növeli, hogy a térkép bal oldalán megjelölt négy sorban egy előzetes bombázás történik, kockadobás dönti el, hogy a szögesdrótokat hol semmisítette meg a tüzérség, illetve, hogy hol lesznek kráterek, minden játék előtt véletlenszerűen módosul a terep. A tankok elakadáspróbáját minden kráteres hex nehezíti egy kockával, vagyis ha két tüzérség szaggatta hexet mozog a tank, akkor négy kockával dobunk próbát, ha halálfej valamelyik akkor a tank megáll, mert lerobbant. A németeknek van két bunkere, ezek kifüstölése sem egyszerű dolog. Viszont ha egy tank betör a német árokba, akkor jön a tankfrász! Közelharcban az árok nem fogja fel a tankos támadás zászlóit, ha pedig kimozdul a gyalogság a tanknak muszáj belépnie a megüresedett hexre, ahol leadhat egy második támadást a mellette álló egységre és ha ez is kimozdul vagy megsemmisül ennek a helyére is kötelező belépnie a tanknak. Ez bizony elég mókás és izgalmas folyamat, tank lép mondjuk két hexet, dobunk próbát, hogy lerobbant-e, megdobjuk, szuper közelharcban ütjük a gyalogost. Megfut a gyalogos belépünk a helyére az árokba, megint dobunk elakadás próbát, ha megdobjuk megint ütünk, megint belépünk, megint elakadáspróba. Mindeközben van pár lap amivel a védő ebbe beleavatkozhat, szóval teljesen bizonytalan a végkimenetele a tankos támadásnak.