HTML

Hadijátékos

Wargame vagy magyarul Hadijáték. Öt évig volt szerencsém Londonban az egyik legrégebbi Wargame Klub tagságát gyarapítani, rengeteget tanultam és tapasztaltam a hobbiról. Úgy gondoltam érdemes lenne egy magyar nyelvű blog keretében népszerűsíteni és bemutatni a hadijátékokat.

Címkék

#feherhegy400 (1) 1.pun háború (3) 1848 49 (22) 1859 (1) 1862 (2) 1914 korai csaták (22) 1918 (2) 20mm (40) 28mm (11) ACW (19) afrika (10) alternativ (1) Alternativ Toys W. (3) amerikaipolgh. (35) amfügháb (1) angol polgárháború (4) Anjou (3) árpádházi (1) AWI (2) BAcsatajelentés (32) Bagration1944 (2) BEFNapló (6) Belgium (2) Black Powder (4) blk mozaik (10) Bolt Action (106) brandford (4) Bullrun1 (1) Burma4245 (11) C&C (1) Cambrai 1917 (6) ChosenMen (1) ColdWarGoneHot (9) colours (3) CommandsC (9) Crusaders (2) Csubissimus (2) DarkAge (3) DVDajanló (11) első világháború (174) FlyingL (4) Frankok (1) Heroes of the great war (2) Historikum (20) Honvédség (20) HueCity68 (4) Hungary1944-45 (4) images of war (2) JackLark (1) japán-orosz 1904 (2) Jentz (17) JohnnyReb2 (2) Juego (1) Kaiserschlat (5) keleti front (1) kezdőknek (2) könyvajánló (169) Korea (1) KuKNapló (9) második világháború (177) memoir44 (14) Moson (1) mud and blood (5) műhely (50) Napoleoni háborúk (14) NeuveChapelle1915 (2) Noendinsight (4) Normandia44 (9) ókor (14) olasznapló (1) orosz polgárháború (14) overthetop (2) Pacific (4) PeKo (2) PikeandShoot (1) Podcast (1) PoilouNapló (3) Projekt (15) rapid fire (19) referencia (1) Referencia (1) riport (60) SAGA (4) sds (4) SharpeP2 (1) Simon Scarrow (3) Singapore (2) Somme16 (10) south london warlords (18) SwordandSpear (1) SzalonikiFront (2) szamuráj (1) Székesfehérvár (1) Tanks! (1) társasjáték (27) Tengeri csata (4) terepépítés (6) TGW (13) Trento (3) Verdun (1) Vietnam (26) WAB (1) Waterloo (1) WI (1) XIX.sz (1) XV.sz (1) XVII.sz (2) XVIII.sz (5) youtube (1) Zirran (1) Zsigmond (1) Címkefelhő

Friss topikok

Akciós vásárlások

2012.11.01. 20:24 janos900

A helyi makett bolt hálózatot Modell Zone-nak hívják, ha arra akad dolgom, be szoktam ugrani mert vannak akcióik elég gyakran, illetve vannak kiárusításaik is, de alapvetően nagyon drága a bolt. Az elmúlt jó négy évben már többször volt szerencsém, egyszer kiárusítottak egy nagy adag die-cast járművet, nagyjából a 28mm-es figurák méretarányában, megvettem akkor hat darab Sdkfz 251-et, darabját négy fontért, és egy év múlva egy börzén túladtam rajtuk hatvan fontért. Szóval megéri benézni hozzájuk, most éppen valami elmeroggyant ötlet hatására kettőt fizetsz hármat kapsz akciójuk van. Minden matricával ellátott termékre vonatkozik, bármelyik háromból mindíg a legolcsóbb van ingyen.

Így most vettem 15 darab festéket, a két fontos ár helyett egy font harmincért darabját. Elég nagy tömeg volt, én Revell akrill festékekből töltekeztem fel, de volt még vagy három másik gyártótól is festék akció. Csupa olyan színt vettem amit eddig a GW-től szereztem be, ez volt az egyetlen amiért bejártam a boltjaikba, de mióta megvariálták a színskálát már ez sem kell tőlük. Az eladók valószínűleg nagyon örülnének ha tudnák,  mert tőlem mindíg kirázta őket a hideg az teljesen biztos. Nem fértem bele az átlag 40k vásárló sémájába, a beszélgetéseink az első sztenderd kérdésen már elakadtak. Mert a további eladások reményében mindíg megkérdezték a srácok, hogy milyen sereget építek. Én meg mosolyogva szoktam felelni, hogy első világháborús német rohamosztagosokat, és csak fémfiguráim vannak. Na itt már nagy csend szokott lenni, erre ugye nincs mit ajánlani a GW-től. Viszont becsületére legyen mondva, a windsori shopban az eladó egyből kapcsolt és elkezdte nekem mutogatni a pickelhaubés gázálarcos seregek építését bemutató könyvet, volt háttértudása!

cambrai1.jpg

Kedvenc könyvkiadóm is akciózott a Pen and Sword. A honlapjukon harminc font feletti vásárlásnál ingyenes a postázás, így az akciósokból  körülnéztem és sikerült is összeraknom egy helyre kis csomagot. Az első kötet az Under the Devil's eye, the British military experience in Macedonia 1915-1918., balkáni front brit szemmel. A második kötet The Ironclads of Cambrai, a Cambrai-i tankcsata története, a harmadik a Mons the retreat to victory, az 1914-es hadjárat eleje a britek szemszögéből. Aztán pedig két csemegével fejeltem meg a virtuális bevásálókosaramat, az egyik a Rommel & Caporetto, ez Erwin Rommel szerepét tárgyalja az olasz front áttörésében, és végül de nem utolsó sorban egy nekem való gyűjteményes kötet a German soldiers in the Great War, letters and eyewitness acounts, ebben napló és levélrészletek vannak, egy német kiadvány angolra fordítása. Most már csak idő kellene elolvasni őket...

rommel.jpg

2 komment

Címkék: műhely könyvajánló első világháború

A bejegyzés trackback címe:

https://hadijatekos.blog.hu/api/trackback/id/tr974884466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KVadász 2012.11.02. 22:12:30

Látom nálad is beszerzési láz van. Hiába, jön a karácsony, átmelegszik a lélek, és vásárlási kedvvel telik meg a szív... :)

janos900 2012.11.03. 12:00:19

@KVadász: Csak az akciók miatt. Úgy ahogy mondod, meleg lélek, vásárlasi kedv, üres zseb a végén. :P
süti beállítások módosítása